Klachtenregeling

Bij Zaque streven we naar tevreden klanten en hoogwaardige service. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over een product of onze dienstverlening. In dat geval staan wij klaar om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen.

Hoe kunt u een klacht indienen?

Indien u een klacht heeft, verzoeken wij u vriendelijk om deze zo snel mogelijk bij ons kenbaar te maken. Dit kan op de volgende manieren:

Per e-mail: Stuur een e-mail naar info@zaque.nl met een duidelijke omschrijving van uw klacht en uw ordernummer.

Per post: ZAQUE, 5171GB - Koningin emmastraat 8 - Kaatsheuvel, Nederland.

Telefonisch: Neem contact met ons op via +31(6) 48 77 48 65 tijdens onze openingstijden.

Behandeling van uw klacht

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 2 werkdagen een bevestiging van ons. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst inhoudelijk te behandelen en een passende oplossing te bieden. Indien er meer tijd nodig is om uw klacht te onderzoeken, zullen wij u hierover informeren en een indicatie geven van de verwachte reactietijd.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

feature-item-1
Productie in Nederland
Alle producten worden in Nederland gemaakt.
feature-item-2
Maatwerk
Wist u dat wij ook maatwerk leveren?
feature-item-3
Goede klantenservice
Bij ons krijgt u altijd reactie binnen 24 uur!
feature-item-4
Lokale materialen
Naast de productie komen ook de materialen uit Nederland.

Contactformulier